Monday, May 7, 2012

Ada apa dengan angka 29 & 1


Ada apa dengan 1 Mei?

Kalau anda semua nak tahu 1 Mei merupakan hari kita semua cuti...Yeaaaa......

Ianya sempena sambutan Hari Pekerja seluruh Malaysia dan juga sempena sambutan hari lahir saya setiap tahun..oppsss...hari lahir saya pun semua orang kena cuti ke??

Nak cerita dengan u'olls semua...pada minggu lepas suami saya yang tersayang telah  membuat surprise party sempena birthday saya tapi tak berapa nak surprise sangat sebab dah terkantoi awal.

Kelakar pula rasanya bila teringat balik peristiwa yang boleh membuatkan terkantoi..haha...tak mengapa biar kami saja yang tahu peristiwa itu..

Sebelum tu, saya sempat bertandang ke rumah kawan baik saya sempena majlis perkahwinannya di  Bangi..

Pengantin bersanding bersama pengapit yang kiut miut

Menunggu ketibaaan pengantin lelaki

Pengantin berarak
Setelah bergambar bersama pengantin, saya pulang ke rumah adik ipar dan setibanya di sana saya disambut dengan tembakan apatah nama dia dan kek. Sedap jugak cheese kek nya. Nyum...nyumm Pandai wana pilih.

Birthday saya disambut awal sedikit pada 29/4. Thanks kepada sume yang bertungkus lumus untuk ini...

Saya sangat2 menghargai usaha suami saya untuk semuanya. Saya tahu niat dia untuk menggembirakan hati saya. Saya sangat menghargainya..Saya sayang suami saya sangat2...

Ni la dia gambar2 yang sempat di snap pada hari bersejarah yang telah menjadikan umur saya kepada .... tahun.

Ni la tembakan padu dari anak2 buah suami saya

Habis baju aku...

Tiup lilin.
Wish to get more happiness & babies.hihi..

Potong kek
Selepas di suap kek oleh suami..

Cheese cake yang sgt sedap..nyummy..

Selepas pulang ke Johor, suami pula membawa saya berjalan2 ke Tanjung Balau kerana di situ diadakan sambutan Hari Pekerja (1 Mei) dan sempena menyambut besday saya..hehe...Terima kasih en. suami...atas pemberian hadiah itu...

No comments:

Post a Comment