Saturday, June 30, 2012

Karnival Jom Heboh


Start hari ni dan esok (30/6 & 1/7), Jom Heboh diadakan di Plaza Angsana, Johor Bahru. Dah dekat sangat dengan rumah saya. Kalau nak jalan kaki pun boleh...


Yay! Boleh la nak  jengah2 ke sana kalau takde plan lain (plan asal)... 
Tapi...tapi...tapi...akhirnya plan asal cancel so tak dapatlah nak pergi sebab ada hal yang lagi penting dari itu. Never mind la...yang penting dapat balik kampung.

Dah lama Jom Heboh tak dibuat di Johor kerana sebelum ini tapak Jom Heboh adalah di Danga Bay but since the Danga Bay is under construction, jadi untuk mencari tempat yang sesuai tu mungkin susah sikit.

Semestinya ramai pengunjung yang akan turun nanti dari seluruh pelusok Johor ni dan mungkin ada yang datang dari luar...Parking memang susah sikit nak dapat kat area situ..Pandai2 lah korang cari...


Malam tadi pun dah start ramai orang yang berkunjung apatah lagi hari ini dan esok. Confirm jammed punye lah. Sesape yang nak melalui jalan itu, silalah cari jalan alternative lain ye untuk mengelakkan kesesakan.


Antara artis-artis yang akan memeriahkan konsert Jom Heboh kali ni adalah seperti kumpulan Jinbara, Akim, Ella & protege (caroline) & Ramlah Ram.

Jom lah datang beramai-ramai....


No comments:

Post a Comment